Futura Media agencja działająca w obszarze komunikacji niestandardowej i standardowej poszukuje Accout Managera:
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz udokumentowane sukcesy w sprzedaży
- dobra znajomość branży reklamowej, z naciskiem na niestandardowe działania out of home
- wykształcenie wyższe
- biegła obsługa pakietu MS Office (głównie Excel i Power Point)
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów agencji
- przygotowywanie ofert i przeprowadzanie prezentacji u klientów,
- samodzielne nawiązywanie i budowanie trwałych relacji biznesowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- realizacja założonego planu sprzedażowego,
- współpraca z działem client service,
- bieżąca analiza rynku reklamy.
Oczekiwania:
- wysoka kultura osobista, znakomite umiejętności interpersonalne,
- determinacja w działaniu, nastawienie na cel,
- umiejętność prowadzenia negocjacji i podejmowania samodzielnych decyzji,
- bardzo dobra organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu, również w zespole,
- odpowiedzialność, rzetelność i sumienność,
- prawo jazdy kat. B,
- pozytywne nastawienie do pracy i gotowość do podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych
Miejsce pracy:
Warszawa/Raszyn
CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny proszę przesyłać na wskazany adres: account@futuramedia.pl
Proszę wpisać w tytule nazwę stanowiska
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Waplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 133 poz.883".